Καθώς οι χαρακτήρες αναπτύσσονται περισσότερο, να αποκτήσουν διάφορα ταλέντα και ικανότητες, που απαιτούν τον παίκτη να καθορίζουν τις ικανότητες του χαρακτήρα.χαρακτήρες μπορούν να επιλέξουν από μια ποικιλία από ελεύθερα επαγγέλματα, όπως η ραπτική και blacksmithing, ή μεταλλευτική. χαρακτήρες μπορούν να μάθουν τέσσερα δευτερεύουσες ικανότητες: αρχαιολογία, το μαγείρεμα, η αλιεία, και πρώτο-ενίσχυσης. χαρακτήρες μπορούν να σχηματίσουν και να συμμετάσχουν συντεχνίες, επιτρέποντας στους χαρακτήρες μέσα στο guild πρόσβαση στο guild του καναλιού συνομιλίας, το guild όνομα και προαιρετικά επιτρέποντας άλλα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης μιας guild tabard, guild τράπεζα, και dues.
πολύ του κόσμου του Warcraft αναπαραγωγή περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της παράπλευρες αποστολές. Αυτές οι παράπλευρες αποστολές, που ονομάζεται επίσης "καθήκοντα" ή "αποστολές", συνήθως είναι διαθέσιμος από το NPC, Obstacle Race Mission συνήθως αμοιβή του παίκτη με κάποιο συνδυασμό της εμπειρίας, τα αντικείμενα, και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τα χρήματα. Obstacle Race Mission επιτρέπουν χαρακτήρες για να αποκτήσουν πρόσβαση στις νέες δεξιότητες και ικανότητες, και εξερευνήστε νέες περιοχές. είναι μέσα από αναζητήσεις τόσο από την ιστορία του παιχνιδιού, είπε, τόσο μέσα από την αναζήτηση του κειμένου και μέσω τυποποιημένη NPC δράσεις. παράπλευρες αποστολές συνδέονται με Από ένα κοινό θέμα, με κάθε διαδοχικές quest ενεργοποιείται από την ολοκλήρωση της προηγούμενης, σχηματίζοντας ένα quest αλυσίδα. παράπλευρες αποστολές που συνήθως συνεπάγονται τη θανάτωση ενός αριθμού των πλασμάτων, συλλέγοντας ένα ορισμένο αριθμό των πόρων, έλεγχο ένα δύσκολο να εντοπίσει αντικείμενα, σε ομιλία του σε διάφορους NPC, επισκεπτόμενος συγκεκριμένα σημεία, τα οποία αλληλεπιδρούν με τα αντικείμενα του κόσμου, ή παρέχοντας ένα στοιχείο από ένα τόπο να another.
ενώ ένα χαρακτήρα μπορούν να αναπαραχθούν από το δικό της, οι παίκτες μπορούν να κάνουν ομάδα με άλλους, για να αντιμετωπίσουμε πιο προκλητική περιεχόμενο. Περισσότερα τέλος-παιχνίδι προκλήσεις είναι σχεδιασμένα με τρόπο ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο, ενώ σε μια ομάδα, με τον τρόπο αυτό, κατηγορίες χαρακτήρων που χρησιμοποιούνται σε συγκεκριμένους ρόλους στα μέλη μιας ομάδας. κόσμο του Warcraft χρησιμοποιεί ένα "αναπαύονται" μπόνους σύστημα, αυξάνοντας το ποσοστό αυτό ένας χαρακτήρας μπορεί να κερδίσει πόντους εμπειρίας αφού ο παίκτης έχει περάσει χρονικό διάστημα μακριά από το παιχνίδι, όταν ένας χαρακτήρας πεθαίνει, γίνεται ένα φάντασμα-ή wisp για νυχτερινή Elf χαρακτήρων σε κοντινό νεκροταφείο. χαρακτήρες μπορεί να αναγεννηθεί από άλλους χαρακτήρες που έχουν τη δυνατότητα, ή μπορεί να αυτο-ανάσταση από Η μετακίνηση από το νεκροταφείο στη θέση όπου θα πεθάνει. Αν ένας χαρακτήρας είναι παρελθόν επίπεδο δέκα και ανάσταση σε ένα νεκροταφείο, τα στοιχεία είναι εξοπλισμένο από το χαρακτήρα υποβαθμίσει, που απαιτούν το παιχνίδι χρημάτων και ένα εξειδικευμένο NPC η επισκευή τους. Τα αντικείμενα που έχουν υποβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό κατέστη μη χρησιμοποιήσιμη μέχρι να επισκευαστεί. Εάν η θέση του χαρακτήρα του οργάνου είναι ουτοπικό, να μπορούν να χρησιμοποιούν ένα ειδικό "πνεύμα δείξω στην πραγματικότητα ότι έχω εμπιστοσύνη στο χρόνο" NPC την ανάσταση στο νεκροταφείο. Όταν το πνεύμα δείξω στην πραγματικότητα ότι έχω εμπιστοσύνη στο χρόνο αναβιώνει ένα χαρακτήρα, στοιχεία υπάρχουν από τον χαρακτήρα την εποχή εκείνη είναι ακόμα υποβαθμισμένη, και ο χαρακτήρας είναι αποδυναμώθηκε αισθητά με το τι είναι το παιχνίδι ονομάζεται "εξωραϊσμό ασθενείας" για έως και δέκα λεπτά, ανάλογα με το χαρακτήρα του επίπεδο. Αυτό το "εξωραϊσμό ασθένειας" δεν συμβαίνουν και το σημείο υποβάθμισης είναι λιγότερο σοβαρές εάν το χαρακτήρα αναβιώνει από τον εντοπισμό του σώματος, ή είναι επανήλθε με κάποιον άλλο παίκτη μέσω ειδικών αντικειμένων ή spells.
κόσμο του Warcraft περιέχει μια ποικιλία από μηχανισμούς για player versus player (PvP) παιχνιδιού. παίκτες στο player versus περιβάλλον (ο PVE στις) διακομιστές μπορούν να επιλέξουν την " Σημαία" τους εαυτούς τους, κάνοντας τους εαυτούς τους attackable σε παίκτες του απέναντι παράταξη. [ 32] Ανάλογα με την κατάσταση λειτουργίας του ρητορικού, PvP μάχες μεταξύ των μελών των αντιπάλων παρατάξεων είναι δυνατόν σχεδόν σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ή θέση στο κόσμο του παιχνιδιού, με μόνη εξαίρεση την εκκίνηση ζώνες, όπου το PvP "σημαία" πρέπει να είναι ενεργοποιημένη από τον παίκτη που επιθυμεί να καταπολεμήσει τους παίκτες του στην αντίθετη παράταξη. ο PVE στις (που ονομάζεται κανονική ή RP) διακομιστών, αντίθετα, επιτρέπουν σε ένα παίκτη να επιλέξει εάν θα πρέπει ή όχι να εμπλακεί σε μάχη ενάντια σε άλλους παίκτες. σε δύο τύπους διακομιστών, υπάρχουν ειδικές περιοχές του κόσμου όπου δωρεάν-για-όλους την καταπολέμηση επιτρέπεται. Χαράς ευαγγέλια, για παράδειγμα, είναι παρόμοια με μπουντρούμια: μόνο ένα καθορισμένο αριθμό χαρακτήρων μπορεί να εισάγετε ένα μοναδικό πεδίο μάχης, αλλά επιπλέον αντίγραφα της μάχης μπορεί να γίνει για να φιλοξενήσουν επιπλέον παίκτες. Κάθε μάχης έχει ένα στόχο, όπως η σύλληψη μιας σημαίας ή νικώντας την αντίθετη γενική, ότι πρέπει να ολοκληρωθεί για να κερδίσει το πεδίο της μάχης, ανταγωνισμός στα πεδία των μαχών θα ανταμείβει τον χαρακτήρα με τα ηλεκτρονικά κλειδιά και να τηρήσει σημεία ότι Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αγοράσουν armor, όπλα, και άλλα γενικά στοιχεία που μπορεί να βοηθήσει έναν παίκτη σε πολλούς τομείς του παιχνιδιού, οι νικητές αποκτήστε περισσότερο τιμητική και ηλεκτρονικά κλειδιά από χαμένοι. Ωστόσο, οι παίκτες κερδίζουν επίσης τιμήσει όταν τους ή κοντινών τους συμπαίκτες τους σκοτώνουν τους παίκτες σε μια battleground.