Διάβολος μπορεί να κλάψει (Ιαπωνικά: デビル メイ クライ) είναι μια σειρά από πέντε δράσης-adventure and slash παιχνίδια για βίντεο με μια σύγχρονη dark fantasy και γοτθικό ρύθμιση. η σειρά αυτή αναπτύχθηκε η Capcom και έχει δημιουργηθεί από Hideki Kamiya, που αρχικά προοριζόταν να sequel της πάλης της Capcom Resident Evil σειρά, διάβολος μπορεί να κλάψει ήταν μια τέτοια ριζική αναχώρηση από τη σειρά" στυλ που είχε εξελιχθεί σε μια νέα ιδιοκτησία εξ ολοκλήρου. η σειρά τα κέντρα για τον κύριο χαρακτήρα Dante στόχος της απεσταλμένος δήμιος της μητέρας του δολοφονία από εξολόθρευσαν δαίμονες. Το παιχνίδι αποτελείται από βαριά σκηνές μάχης, όπου ο παίκτης πρέπει να προσπαθήσει να επεκτείνει μεγάλες αλυσίδες των επιθέσεων κατά τρόπον ώστε να αποφεύγονται ζημίες, προκειμένου να εκθέσουν χρειαζεται την καταπολέμηση, αυτό το στοιχείο μαζί με το χρόνο και την ποσότητα των στοιχείων που συλλέγονται και χρησιμοποιούνται λαμβάνονται υπό εξέταση όταν η ταξινόμηση του player's απόδοση.
η σειρά έχει μια επιτυχία με τα τρία πρώτα παιχνίδια πώλησης πολλαπλά εκατομμύρια αντίτυπα και να απονεμηθεί το "Platinum τίτλος" βραβείο από Capcom. η επιτυχία του video game σειρά οδήγησε στη δημιουργία του κόμικ, novelizations, Μια σειρά anime, οδηγοί, συλλεκτικά είδη, δημοσιεύσεων, και μια ποικιλία από σχήματα δράσης. ενός υψηλής ευκρίνειας remaster των τριών PlayStation 2 τίτλοι κυκλοφόρησε για PlayStation 3 και Xbox 360, το 2012, η συλλογή τροπαίων χαρακτηριστικά/επιδόσεις και υψηλής ευκρίνειας ενσωματωμένη κάρτα γραφικών έως
κατά το έτος 2010 η έκδοση του Tokyo Game Show, Capcom αποκάλυψε ένα νέο παιχνίδι, με την ονομασία DmC: διάβολος μπορεί να κλάψει. Το νέο παιχνίδι αναπτύσσεται από Ninja Theory και είναι μια επανεκκίνηση της
.